piątek, 3 czerwca 2016

Najlepsze kosmetyki do 15zł, które musisz mieć! cz II


Cześć kochani,

To już mój drugi post z tej serii, TANIE A DOBRE. Cieszę się, że coraz więcej marek kosmetycznych- drogeryjnych, wykonuje tak wysoko jakościowe kosmetyki, że nie sposób ich odróżnić od ich drogich, selektywnych braci. Pierwsza część serii dostępna jest → TU ←.
Jest to też świetna alternatywna, dla osób, które dopiero zaczynają z makijażem i budują swój kuferek.
Zauważam również, że coraz więcej wizażystek sięga po te tańsze kosmetyki, nawet malując klientki, bo skoro sprawdza się świetnie, wygląda doskonale i utrzymuje się do czasu demakijażu, to dlaczego by nie stosować tych kosmetyków?

Dzisiaj przedstawię wam produkty jedynie z kolorówki, stwierdziłam, że pielęgnację, zrobię oddzielnie, dla lepszej przejrzystości. :)

POMADKI Z GOLDEN ROSE VELVET MATTE LIPSTICK, koszt- 11,90

Moim zdaniem, jedne z najlepszych, matowych pomadek drogeryjnych. Gama kolorystyczna zawierająca aż 34, świetnie napigmentowane kolory. Przekrój barw jest równie ogromny, przez "korektorowe" beże, po czerń ← tak... CZERŃ. 
W mojej kolekcji znalazło się 6 pięknych kolorów:
10- piękny nudziak, róż w padający lekko w ciepłe, brzoskwiniowe tony
07- kolejny nudziak, delikatnie przybrudzony róż.
05- jest to oranż, nie lubię tego koloru, nie noszę go, żółci zęby. Nie mówię, że jest brzydki, zwyczajnie, nie jest dla mnie.
13- piekny, intensywny, krzykliwy róż. Idealny na wiosnę i lato.
19- piękna, soczysta i intensywna czerwień. Uwielbiam ten odcień
28- mój szalony JAGODOWY kolor. Idealny do jesiennych stylizacji.
Pomadki są trwałe i ładnie się ścierają. Należy jednak pamiętać, że nie są to TĘPE maty, tylko te z rodziny velvetowch. Nie wysuszają mocno ust, ale trzeba mieć je odpowiednio wypielęgnowane i zadbane. Niestety, matowe pomadki są wymagające, co do tej kwestii :)

2. CATRICE- LIQUID CAMUFLAGE cena 15zł.

Młodszy brat, kamuflażu w słoiczku, tej samej firmy. Wszyscy je znamy i kochamy, za świetne krycie, długotrwałość i niską cenę.
Jednak... CIEMNIEJĄ i to strasznie. Zdjęcie powyżej, pokazuje TEN SAM KOLOR 010 porcelain. Tak moi drodzy, tak bardzo ściemniał w przeciągu 3 minut.
Nauczyłam się z nim radzić, mieszając go z białym korektorem od Inglota. :)
Mam też nadzieję, że producent zdecyduje się na zmianę opakowania produktu, znaczna jego część marnuje się, pozostając w plastikowym opakowaniu i nie sposób jej wyjąć.
Błyszczykowa, miękka tubka, byłaby idealnym rozwiązaniem. Jednak za jego piekne krycie, jestem w stanie dużo mu wybaczyć

GOLDEN ROSE- EYEBROW POWDER  CENA: 10.90
Kolejny świetny produkt tej marki, przypadek?
OCZYWIŚCIE, ŻE NIE. Marka Golden Rose z każdym miesiącem zaskakuje nas nowymi produktami, które są w niskiej cenie, a świetnej jakości!
7 odcieni, elegancko zapakowanego produktu, czym się wyróżnia od innych cieni do brwi?
TRWAŁOŚCIĄ, utrzymuje się cały dzień, rzadko, któremu pudrowi do brwi, zdarza się takie osiągniecie.
Gama kolorystyczna bogata jest w kolory ciepłe i zimne, od jasnego, po prawie czarny odcień. Co jest fenomenalne, bo każdy znajdzie coś dla siebie.
Ciężko z nim przesadzić, jednak łatwo stopniuje się efekt, nadmiar można wyczesać szczoteczką.
Świetny produkt w świetnej cenie. 

MySecret- FACE ILLUMINATOR POWDER cena 15zł
Mój niekwestionowany ulubieniec pośród wszystkich rozświetlaczy. Piekne, złoto-beżowe wykończenie, pozbawione drobinek, odbija się od naszej twarzy niczym jednolita tafla.
Rozpromienia naszą twarz, odmładza ją i daje efekt, wypoczętej, zdrowej skóry.
Pisałam o nim niejednokrotnie, ale musicie mi to wybaczyć, jest to kosmetyk, od którego jestem uzależniona i nigdzie nie ruszam się bez niego.
Nie wiem jak to się dzieje, że przy tak częstym NADUŻYWANIEM tego produktu, praktycznie nie widać po nim ubytku.
Już skaczę z radości na myśl, że już nie długo do drogeri NATRUA, mają wejść nowe rozświetlacze z tej serii.
Na pewno kupię je wszystkie, wam też polecam to zrobić :) 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na dzisiaj to będą wszystkie moje propozycje. Wiem, że niewiele, ale... Mam równe 6 dni, aby napisać pracę licencjacką, musicie mi więc wybaczyć moją nieobecność jak i krótsze wpisy.

Jakie są wasze propozycje, tanich i dobrych kosmetyków, które każda z nas MUSI MIEĆ? 

8 komentarzy:

  1. pomadkę GR i korektor mam i lubię :) reszty jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor też Ci tak ciemnieje? Koniecznie wypróbuj rozświetlacz, na wakacyjną porę MUST HAVE!

      Usuń
  2. Pomadki GR mnie zachwycają :) Muszę kupić więcej kolorów.
    Powodzenia z licencjatem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję!
      A płynnych pomadek już próbowałaś, oczywiście z GR :)

      Usuń
  3. Znam wszystkie oprócz cienia do brwi ale podpisuję się obiema rękami :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Zdrowiej nam, to i nogami będziesz mogła się podpisać! :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł na post! <3 Lubię te pomadki z GR :)
    Ps. Zapraszam Cię serdecznie na moją nową domenę, na blogspocie już nic nie będę publikowała :) Jeśli nadal chcesz obserwować mój blog dodaj go ręcznie do obserwowanych, wtedy będą Ci się wyświetlały moje najnowsze posty tak jak do tej pory :* Ja oczywiście Twój dodaje aby dalej być na bieżąco :) Ps.2 na nowej stronie nowy wpis, zajrzyj :)
    CAŁUJĘ :*
    http://magiclovv.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę mieć ten fiolet z Golden Rose! <3 Ale jakoś ciągle mi tam nie po drodze. :/ Na kamuflaż ciągle poluję, ale coś mi się wydaje, że raczej szybko go nie dopadnę. :D Przybywam z Dresscloud i oczywiście obserwuję. <3

    OdpowiedzUsuń