poniedziałek, 27 kwietnia 2015

7 grzechów głównych


Och... do tego tagu nominowała mnie Patrycja PATUUEM (koniecznie zobaczcie jakie Patrycja, ma kosmetyczne grzechy główne!!!

CHCIWOŚĆ! 
1. Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś:
hmm... będą to cienie od YSL, za ok 170zł i pomadka Chanel za 150zł

2.Najtańszy kosmetyk jaki posiadasz:
tester pomadki z Astora za... 2,50 :D

GNIEW! 
1. Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz:
Nienawidzę: tuszu eveline maxi brush coś tam dalej, istny dramat i tragedia. sklejał, beznadziejna wyblakła czerń, osypywał się, nie wydłużał, ani nie pogrubiał brrrr... i balsamów do ust bielendy- fuj!
Uwielbiam: cienie od inglota i swoją wymarzoną, czerwoną pomadkę od Chanel!

2. Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia:
A nawet dalej jest. Cienie foliowe z Milano :(

OBŻARSTWO! 
1. Jakie produkty kosmetyczne są wg Ciebie najpyszniejsze
Babeczki do kąpiel Bomb Cosmetics i balsam do ust GUMA BALONOWA tej samej firmy

LENISTWO! 
1. Których produktów nie używasz z lenistwa
Może, nie że w ogóle nie używam, ale robię to za rzadko... olejowanie włosów i balsamowanie ciała, pomimo, że mam bardzo suchą skórę ;(

POŻĄDANIE!
1. Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Przecież to nie pytanie kosmetyczne. Ale też nie żaden sekret. Dłonie :)

2. Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Ależ ja wszystkie kosmetyki kocham, więc żadnym nie pogardzę ;)

ZAZDROŚĆ! 
1. Jakich kosmetyków/ gadżetów zazdrościsz innym blogerkom
Nie wiem czy można nazwać to ZAZDROŚCIĄ, ale łezka w oku mi się kręci na widok kolekcji pędzli: Zoeva, czy Sigma. Bolą mnie też kosmetyki od Anastasia Beverly Hills.

2. Jakich kosmetyków/ gadżetów ludzie zazdroszczą Tobie?
Oj to chyba pytanie nie do mnie. :) Czego mi zazdrościcie?

Dziękuję Patrycji za nominację. :*

Jakie są wsze grzeszki główne?
Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam!



2 komentarze:

  1. aleś nagrzeszyła w pierwszym :D próbeczka wręcz mnie rozbroiła ;d

    ja Ci zazdroszczę tej pomadki Chanel ! ;p chociaż pewnie kolor by mi nie pasował haha ;d

    OdpowiedzUsuń