wtorek, 24 marca 2015

Sleek Pout Paint



Dzisiaj przychodzę do Was z farbkami do ust, jednej z najbardziej ulubionych firm kosmetykomaniaczek- Sleek.

Pout Paint, bo tak właśnie się nazywają zostały wydane w 11 kolorach w tym 2, które służą do zadań specjalnych:
- biała - do rozjaśniania kolorów
- niebieska- do chłodzenia i przyciemniania kolorów

Sama zdecydowałam się na:
- 154 Mauve Over (zgaszona fuksja)
- 159 Port  (coś między maliną a fioletem, ciężko opisać mi ten kolor)


Co więcej o nich.
- Są niezwykle wydajne, jedna tyci, tyci kropelka starcza nam na pomalowanie calutkich ust. 

- Bardzo intensywne kolory
- Można je stopniować i...
- ...Dowolnie mieszać, tworząc zupełnie nowe kolory (jak to farbki) 


- Nie wysuszają ust
- Dają śliczny, naturalny blask, nie taki jak błyszczyk, ale nie są matowe
- Aplikacja za pomocą pędzelka, jak widać na zdjęciu nie posiadają wbudowanego aplikatorka




- Bez konturówki, średnio to wygląda, co też widać, rozlewa się... niestety, ale ze zwykła, nawet bezbarwną konturówką, wszystko ładnie się trzyma
- Najważniejsze- jest naprawdę, naprawdę BARDZO TRWAŁA
zastyga na ustach i prawie w ogóle się nie ściera przy jedzeniu czy piciu.
- Trudną ją zmyć i wręcz barwi usta, co jest jej plusem i minusem jednocześnie
- Kosztuje naprawdę śmieszne pieniążki, bo zaledwie 21zł, a nie mam pojęcia jak i kiedy to wykończę (co jest też winą moich pomadkowych zbiorów)





P.S wiecie może skąd te różnicy w napisach na pomadkach? :> strasznie mnie to nurtuje.
Dodam, że obie mają taką samą konsystencje, wykończenie i trwałość. 






10 komentarzy:

  1. są piękne! lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna przyszła! czas się trochę rozchmurzyć na tych ustach :D

      Usuń
  2. ładne, aczkolwiek nie moje kolory :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda! Masz śliczne usta, idealne do takich mocnych kolorków!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zmieniamy pomadki na wiosnę! Dziękuje bardzo! :)

      Usuń
  4. Już długo bardzo kuszę mnie te farbeczki :D Bardzo fajnie blog :D Będę zaglądać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się skusić bo warto! fajnie też koloryzują błyszczyki, można dodać do balsamu do ust, żeby nadawał lekkiego koloru- bardzo uniwersalne!
      Zapraszam! :)

      Usuń
  5. Też mam takie zbiory ale mimo to chciałabym i tą spróbowac hehe
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;* Może tez Ci się u mnie spodoba :

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę nie moje kolory, ale prezentują się pięknie na ustach.

    OdpowiedzUsuń